zondag 16 februari 2014

Praten over bomen

bomen

Als je onderweg bent kijk je dan ook altijd naar de natuur? Nou ik wel en het rare is ik kijk altijd maar dan ook altijd naar de bomen. Mijn beste vriendin vertelde mijn ooit dat als je goed naar de bomen kijkt, elke boom ogen heeft. Ze had gelijk en elke keer als ik een boom zie zie ik ook ogen en het is apart, eng maar ook zeker interessant. Ik hou van de natuur, regen, sneeuw en zon. Iedereen zeurt, dan is het te koud & dan is het te warm. Het is Nederland, wees blij met wat je hebt want veel meer mensen hebben zoveel minder als ons en zoveel mensen hebben slechter weer als ons. Op een dag zal er echt wel een temperatuur, zonnestraal of regenbui zijn die jij wilt maar je hebt niet elke dag een perfecte dag. Als het elke dag even warm en droog is of elke dag even koud en nat is zeurt iedereen ook want dat is ook niet goed. Ja ik geef eerlijk toe ik zeur ook als ik helemaal doorweekt ben en ik zeg dit ook tegen mezelf maar don't worry, be happy. Op een dag komt het goed en er zal ooit in je leven wel één dag zijn waar jij het gelukkigste persoon op aarde bent. Gelukkigste is misschien een beetje overdreven maar zo zal het voor jou op dat moment wel voelen.
Ander onderwerp
Herken je dat gevoel dat je moe bent, nergens zin in hebt en toch honderd dingen wilt doen? Nou op zo'n punt ben ik op dit moment in mijn leven en het valt me zwaar tegen. Ik ben chagrijnig, moe, lui en irritant voor me gevoel. Soms heb ik het idee dat ik in de weg loop en totaal niet geconcentreerd ben en dit allemaal werkt niet samen met werken of school en ah het maakt me gek. Soms ben ik duizelig van de moeheid en ergens in mijn hoofd rinkelt nu een belletje renee dit is niet goed, renee dit is niet goed. Ik weet totaal niet wat ik moet veranderen, maar dit allemaal is gezeur en we gaan het over leuke dingen hebben.
Weer terug naar het andere onderwerp maar nu op een vrolijkere manier
Het is bijna lente! Oké misschien is die bijna nog best ver weg maar de gedachte dat de lente eraan komt maakt mij echt gelukkig. Mooie bloemen en bomen die in bloei staan, als bomen in bloei staan. Zo niet dan weet ik niet hoe je dat noemt. De temperatuur die weer iets warmer wordt, als het goed is. Met Nederland weten we het nooit en dat vind ik ook echt niet erg want dat verrassende is juist leuk. De ene dag een dikke jas aan en de andere dag kan je gewoon in een jasje naar buiten.
Dit artikel pakte zo anders uit dan ik had verwacht en had bedacht maar ik volgde me gedachten en misschien is het een raar artikel, haha ik hoop niet als je dit helemaal hebt gelezen dat je denkt tja Renee lekker interessant doei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten