woensdag 19 februari 2014

H&M Wishlist

De laatste keer dat ik bij de H&M ben geweest is begin december voor een last minute gala jurk. Ik vond het dus wel weer eens tijd om op de site van H&M te kijken en ben een paar leuke dingen tegen gekomen die op mijn H&M wishlist staan en dat wou ik graag met jullie delen.

Singlets vind ik fijn om te dragen en je kunt ze bijna altijd wel met iets combineren na mijn idee. Tot kort droeg ik nooit blouses, ik wist nooit hoe ik ze moest combineren en voelde me altijd netjes in blouses. De knop is omgedraaid en i love them. 



Het donzige vest heb ik bij best wat mensen voorbij zien komen. Ik weet niet wat het is maar ik ben verliefd op het vest. Het lijkt me zo comfortabel en zacht. Het leren jasje vind ik iets hebben maar ik weet niet wat en die schoentjes i love them and i don´t know why! 

Deze kettingen vind ik heel mooi. Ik was altijd van de lange kettingen en nu hou ik van hoge kettingen. De kleuren combinatie van de eerste ketting vind ik heel mooi. De body mist van H&M ben ik heel benieuwd naar en die wil ik heel graag uitproberen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten