donderdag 13 februari 2014

die ene dag, 14 februari


hart
Valentijnsdag waar doen we het eigenlijk allemaal voor? Om die ene dag aan jouw "geheime" geliefde je liefde voor hem/haar te laten zien?


Eerlijk gezegd vind ik het zelf allemaal een beetje onzin, vooral iedereen die zeurt dat ze geen valentijn hebben. Dan bedoel ik niet mensen die er grappig over doen met hun forever alone feestjes met vriendinnen maar dan bedoel ik de mensen die echt heeeel serieus erin zijn. Dat soort mensen zou ik echt willen aanspreken want hallo sommige mensen hebben geen moeder of vader meer hoe rot is moeder- en vaderdag dan wel niet voor die personen. Ik vind persoonlijk dat er niet eens per jaar een dag moet zijn dat je je geliefde in het zonnetjes zet (een soort van) en hetzelfde vind ik over vader- en moederdag. Waarom maar 1 dag in het jaar. Je hoort je liefde toch vaker dan 1 keer per jaar te laten zien aan je geliefde, moeder en/of vader. Tuurlijk snap ik dat je een cadeautje koopt op zo'n dag dat doe ik natuurlijk ook of nja zo natuurlijk is dat niet. Ik ben er vorig jaar pas achter gekomen dat valentijnsdag is voor mensen die hun geheime liefde laten merken dat ze gevoelens voor hem/haar hebben. Dat vind ik een mooie gedachten en dan kom je nog eens ergens. Toch vraag ik me op dat moment af of je er wat aan hebt. De meeste mensen durven hun naam er niet op te zetten maar aan de andere kant is het wel de eerste stap die je zet, die kan natuurlijk goed uitpakken en ervoor zorgen dat je de volgende stap neemt. Ik weet het niet zo goed wat ik over dit soort dagen moet denken, de gedachten erachter vind ik heel mooi maar aan de andere kant ook overbodig. Geniet van het leven en laat op elk moment dat jij wilt de stap.
Mijn valentijnsdag
Ik doe een theater opleiding en wij zijn bezig geweest met het theaterstuk Romeo & Julia in 10 minuten en je raad het vast al, mijn valentijnsdag breng ik door op "school". Vind ik dit erg? Hihi, nee hoor. Ik geniet van het spelen, mijn moeder, broertje & oma komen gezellig naar mij en natuurlijk de rest kijken. Hoe ziet jouw valentijnsdag eruit? 

1 opmerking: